Anmälan


Våra grupper presenteras här under sommaren (så snart vi fått klart med tider i hallarna).  Länken till anmälan kommer sen att finnas här. 

Info om anmälan till våra barngrupper! 
I slutet av augusti släpper vi anmälningarna till höstens barngrupper. Som vi nämnt tidigare har vi ett nytt anmälningssystem på plats, men det fungerar snarlikt tidigare års anmälningar.

Största skillnaden är att man betalar direkt vid anmälan, du kommer få upp en qr-kod alternativt bli ombedd att starta swishappen för att betala. Har man inte fullföljt betalningssteget har man ingen plats i gruppen.

Om det inte finns platser kvar i vald grupp kommer det bara gå att välja reservplats, då är alltså gruppen full och man hamnar på reservlistan (man betalar ingenting vid anmälan till reservplats).

Man kommer också få ett val att välja T-shirt - Där finns bara ett val "ingen T-shirt" då vi inte har några iår. Men man måste aktivt ändå välja den för att komma vidare i anmälan.

Vi kommer att länka till anmälan från denna sida. Det kommer alltså inte finnas någon länk direkt till anmälan från våran Facebooksida, utan på Facebook länkar vi endast hit där man går in och anmäler sitt barn. Länken kommer bli synlig när anmälan öppnas. Så det gäller att ha sidan uppdaterad för att se länken.

Platserna är begränsade och brukar gå fort. Vi håller tummarna för att anmälningarna ska gå smidigt, men ber er ha överseende med ev. tekniskt strul, vi är inte mer än människor :)

Priset är 300kr/barn för gymnastik och 400kr/barn för Trupp/Parkour.


Är du som förälder intresserad av att hålla i en grupp? För att kunna bedriva barngymnastiken är vi beroende av frivilliga vuxna. Kontakta oss så berättar vi mer!